سفارش تبلیغ
صبا ویژن
سه چیز است که نشانه اصابت رأی است : خوب برخورد کردن و نیک گوش کردن و پاسخ نیکو دادن . [امام صادق علیه السلام]


ارسال شده توسط تور لحظه آخری در 95/4/20:: 12:42 عصر

 











 

هتل سان اند سندس دبی

هتل سان اند سندس دبی یکی از بهترین هتل های دبی است که از لحاظ استاندارد و کیفیت جزو هتل های 3 ستاره به شمار میرود.این هتل از با کیفیت ترین هتل های سه ستاره به شمار میرد و انتخابی مناسب برای توریست ها میباشد.

محموده جغرافیایی هتل سان اند سندس دبی به این صورت است که در محدوده دیره و در خیابان الرقه قرار گرفته است.فروشگاه های بزرگ دبی و اماکن دیدنی دبی در نزدیکی هتل سان اند سندس قرار دارند.

یکی از نزدیک ترین هتل ها به فرودگاه دبی هتل سان اند سندس دبی میباشد که فاصله آن با خودرو ده دقیقه بیشتر نیست.

شما عزیزان میتوانید با صرف پنج دقیقه پیاده روی از هتل سان اند سندس دبی به برج ساعت دسترسی پیدا کنید.

این هتل برخوردار از ویژگی استقبال فرودگاهی نیز میباشد.از جمله مزیت های هتل سان اند سندس دبی دارا بودن تور گردشی ساحلی و فروشگاه های دبی به صورت بدون هزینه است.

قرار گرفتن در مرکز شهر  و ارائه دادن بهترین امکانات و رعایت نظافت و پاکیزگی سبب شده هتل سان اند سندس در رده هتل های با کیفیت دبی قرار گیرد.

هتل سان اند سندس دبی از معماری خاصی برخودار است و دارای دکوراسیونی زیبا میباشد.

هتل سان اند سندس دبی در مجموع دارای صدوهفده واحد اقامتی با کیفیت است.تمامی اتاق های این هتل دارای دکوراسیونی زیبا و برخوردار از تمامی لوازم مورد نیاز برای اقامت اعم از مبل و تلویزیون و اینترنت و… میباشد.

امکاناتی که برای هر واحد اقامتی در نظر گرفته شده در هتل سان اند سندس  شامل موارد بسیاری است از جمله:

  1. چایی ساز و تمامی لوازم موردنیاز آشپزخانه

  2. تمامی لوازم منزل مانند اتو و….

  3. محل مخصوص نوشیدنی

  4. تلفن و سشوار

….میباشد که در مجموع مدیران هتل سان اند سندس سعی بر این موضوع داشته اند تا رضایتمندی کامل مهمانان را جلب نمایند.

این هتل امکانات دیگری نظیر:

  1.  سالن زیبایی و ورزش،

  2. برنامه های شاد

  3. کافی نت

  4. رستوران زیبا با غذاهایی متنوع

…. نیز دارا میباشد.

هزینه ای که برای اقامت در هتل 3ستاره هتل سان اند سندس دبی به مدت 3 شب و با بهترین پرواز ها  باید در نظر بگیرید برای هر فرد  به طور متوسط بین 1 میلیون 200 سهزارتومان به بالا میباشد.میزان تفاوت این قیمت به دلیل فصل و زمان سفر میباشد.

منبع:تور لحظه آخری


ارسال شده توسط تور لحظه آخری در 95/4/20:: 12:40 عصر
تور دبی هتل آتلانتیس پالم


















 

هتل آتلانتیس پالم دبی


هتل های 5 ستاره جزو بهترین هتل ها از لحاظ کیفیت و خدمات محسوب میشوند. هتل آتلانتیس پالم دبی از جمله بهترین هتل های دبی و جهان به شمار میرود.
در نگاه کلی میتوان اقرار کرد که هتل آتلانتیس پالم دبی از باشکوه ترین و شیک ترین هتل های دنیاست که با برخورداری از امکاناتی نظیر استخر دلفین و… سبب شده مسافران بسیاری را به سوی خود روانه کند.
برای ساخت هتل آتلانتیس پالم دبی هزینه بسیار زیادی صرف شده است.این هتل با مقیاس چهل و پنج هکتار هزار و ششصد واحد اقامتی را در خود جای داده است.این هتل 23 طبقه دارد.
این هتل در حلال فوقانی جزیره مصنوعی نخل جمیرا در محدوده پالم دبی واقع شده است.امکانات در نظر گرفته شده برای مسافرانی که در هتل آتلانتیس پالم دبی اقامت دارند بسیار متنوع و جالب است.
هتل آتلانتیس برخوردار از خدماتی بسیاری است که تمامی سلیقه ها در برمیگیرد.این هتل دارای مدرن ترین پارک آبی خاورمیانه است که مسافران هتل میتوانند بدون پرداخت هزینه از آن استفاده کرده و لذت ببرند.
در ساخت هتل آتلانتیس از بهترین متریال و مصالح استفاده شده است و تمامی استاندارد های ساخت و ساز در آن درحد عالی رعایت شده است.واحد های اقامتی هتل آتلانتیس شامل اتاق های دوبلکس کینگ مخصوص زوج های جوان برای ماه عسل ….میباشد.
این هتل همچنین دارای مجلل ترین و شیک ترین واحد های اقامتی با نام vip میباشد. چشم انداز اتاق های این هتل متنوع است به نحوی که برخی از اتاق ها به سمت خلیج فار و برخی به سمت استخر و…میباشد.
نکته بسیار جالب در هتل آتلانتیس این است که معماری برخی از اتاق ها به گونه ای است که دیوار اتاق خواب آن ها بخشی از آکواریوم معروف هتل است.
هتل آتلانتیس پالم دبی دارای رستوران های متعدد با سطح کیفی بسیار بالا است.این رستوران ها غذاهای انواع ملل را طبخ میکنند.
برخی از خدمات اراپه شده توسط هتل آتلانتیس پالم دبی شامل استخر آب گرم و مرکز درمانی سالن ورزشی و… میشود.
این هتل به فرودگاه و مرکز خرید دبی نیز نزدیک میباشد.


خدمات هر واحد اقامتی هتل آتلانتیس پالم دبی:

 

  1. محل صرف نوشیدنی

  2. حمام و وسایل آن از جمله حوله سشوار و…

  3. گاو صندوق

  4. وسایل آشپزخانه

  5. مبلمان لوکس

……
طراحی و دکوراسیون اتاق ها به بهترین شکل ممکن صورت گرفته است و از مجلل ترین و شیک ترین لوازم در طراحی دکوراسیون آن استفاده شده است.


هتل آتلانتیس پالم دبی خدماتی نظیر:

 

  1. استخر بدون سقف و سالن های مربوطه

  2. آکواریون بزرگ

  3. ماساژ


….. را نیز ارائه میدهد
برای استفاده از تور دبی به همراه اقامت در هتل آتلانتیس پالم دبی برای مدت 3 شب هزینه ای متوسط 1میلیون و 200 هزار تومان به بالا برای هر نفر باید در نظر گرفته شود.

منبع:تور لحظه آخری



ارسال شده توسط تور لحظه آخری در 95/4/20:: 12:39 عصر








 

هتل سیتی کینگ دبی


هتل سیتی کینگ دبی یکی از هتل های خوب دبی است که از لحاظ استاندارد و کیفیت جزو هتل های 3 ستاره به شمار میرود.این هتل از با کیفیت ترین هتل های سه ستاره به شمار میرد و انتخابی مناسب برای توریست ها میباشد.
از شیک ترین هتل های سه ستاره دبی میتوان به هتل سیتی کینگ دبی اشاره نمود.این هتل در قلب دیره و در ادامه نهر دبی قرار دارد. هتل سیتی کینگ به آب نمای مشهور دبی نیز نزدیک میباشد.
به جرئت میتوان گفت هتل سیتی کینگ دبی از بهترین هتل های سه ستاره دبی میباشد و گزینه ای عالی برای مسافرانی که هتلی با هزینه مناسب همراه با خدمات با کیفیت را مدنظر دارند، میباشد.
به دلیل موقعیت مکانی هتل سیتی کینگ  این هتل به بازارهای خرید و مکان های تفریحی و دیدنی دبی بسیار نزدیک است.
هتل سیتی کینگ دبی در مجموع دارای شصت وشش واحد اقامتی است که سعی شده کیفیت آن در حد اتاق های vip باشد.
این هتل دارای سوییت هایی برای افراد غیر سیگاری نیز میباشد.دکوراسیون و طراحی بکار کرفته در تزیین اتاق ها و هتل بسیار زیباست و از بهترین لوازم برای چیدمان اتاق ها استفاده شده است.

 

امکانات ارائه شده در هر اتاق هتل سیتی کینگ :


حمام و تمام وسایل آن
اینترنت و تلفن
بهترین مبلمان
محل کوچکی برای صرف نوشیدنی


……میباشد.


خدمات و امکاناتی که به مهمانان در هتل سیتی کینگ دبی ارائه میشود شامل :


استخر بدون سقف ،سوناو… ،باشگاه ورزشی،استقبال فرودگاهی، سرویس رایگان رفت و برگشت سواحل و بازار های خرید،مرکز change پول ،…..میشود.
مدیران و کارمندان هتل سیتی کینگ دبی تمام سعی و تلاش خود را میکنند تا بهترین خدمات و امکانات را به مهمانان ارائه دهند و لحظات خوشی را برای مسافران تداعی کنند.
هزینه ای که برای اقامت در هتل 3ستاره هتل سیتی کینگ دبی به مدت 3 شب و با بهترین پرواز ها  باید در نظر بگیرید برای هر فرد  به طور متوسط بین 1 میلیون 200 هزارتومان به بالا میباشد.میزان تفاوت این قیمت به دلیل فصل و زمان سفر میباشد.

منبع:تور لحظه آخری



ارسال شده توسط تور لحظه آخری در 95/4/20:: 12:38 عصر

 




 

هتل لند مارک دبی

هتل لند مارک دبی یکی از بهترین هتل های دبی است که از لحاظ استاندارد و کیفیت جزو هتل های 4 ستاره به شمار میرود.

هتل لند مارک دبی از سطح کیفی بالایی برخوردار بوده است و مدیران و پرسنل آن در تلاش اند بهترین خدمات و امکانات را به مهمانان خود ارائه بدهند. شما می توانید با تور لحظه آخری هزینه کمتری را برای این سفر پرداخت نمایید.

موقعیت مکانی هتل لند مارک دبی :

هتل لند مارک درقلب دیره و در فاصله صد متری از ایستکاه قطار شهری قرار دارد و به مال الغریر بسیار نزدیک است. هتل لند مارک  در محدوده ی میدان النصر واقع شده است که بسیاری از بانک ها و بنگاه های تجاری در آن جا قرار دارند.

گزینه ای مناسبی برای مسافرانی که قصد سفر کاری و تجاری در دبی دارند میباشد زیرا باصرف کمترین زمان به مراکز تجاری دبی دسترسی پیدا خواهند کرد.

در ساخت و معماری این هتل از مصالح مرغوب استفاده شده است. هتل لند مارک  در مجموع دارای صدو هفتاد و چهار واحد اقامتی میباشد.

امکانات در نظر گرفته شده برای هر اتاق :

  1. مبلمان راحت و شیک

  2. چایی ساز

  3. تلویزیون

  4. حمام

 

هتل لند مارک  دارای سرویس رایگان گشت سواحل است.همچنین دارای چندین رستوران میباشد که غذاهای متنوع و لذیذ را طبخ میکنند.

خدمات و امکانات هتل:

استخر و سونا ….،پارگینگ بدون هزینه،محلی برای برگزاری همایش ها و جلسات،خدمات اتوشویی،تالار برگزاری جشن،کافی نت و… بسیاری دیگر.

هتل لند مارک دبی برخوردار از بهترین امکانات است که تمام سلایق را در برمیگیرد.

در مجموع مدیران با درنظر گرفتن خدمات و امکانات مناسب تاکنون سعی کرده اند تا رضایتمندی مهمانان را جلب نماییند.

هزینه ای که برای اقامت در هتل 4ستاره هتل لند مارک دبی به مدت 3 شب و با بهترین پرواز ها  باید در نظر بگیرید برای هر فرد  به طور متوسط بین 1 میلیون 200 هزارتومان به بالا میباشد.میزان تفاوت این قیمت به دلیل فصل و زمان سفر میباشد.

منبع:تور لحظه آخری


ارسال شده توسط تور لحظه آخری در 95/4/20:: 12:37 عصر
تور لحظه آخری چین

تور لحظه آخری چین

در مقاله تور لحظه آخری چین قصد داریم تا نسبت به ارائه اطلاعاتی در رابطه با تور لحظه آخری چین اقدام نماییم .

همانطور که میدانید ، تور لحظه آخری چین یا دیگر شهر ها و کشور ها ، و یا به نوع دیگر تور لحظه آخری از قیمت و تعرفه بسیار مناسبی برخوردار میباشد .

خیلی از افراد بر این باور هستند که تور لحظه آخری چین یا به طور کلی تور لحظه آخری   به دلیل این که تعرفه بسیار مناسبی را دارا میباشد ، بنابرین از کیفیت بسیار پایین تری برخوردار بوده و از لحاظ فنی دارای مشکلاتی میباشد .

در جواب به این طرز فکر در رابطه با تور لحظه آخری میبایست خدمتتان اعلام نماییم که ، تور لحظه آخری به هیچ عنوان از کیفیت و سطح فنی پایینی برخوردار نبوده و تنها دلیلی که تعرفه تور لحظه آخری چین یا هر کشور دیگری پایین تر و ارزان تر از دیگر تور ها میباشد ، این است که در تتور لحظه آخری چین یا تور لحظه آخری کشور های دیگر ، به دلیل تکمیل نشدن ظرفیت مسافرین و متقاضیان برای ثبت نام ، مسئولین و مدیران موسسه های ارائه دهنده خدمات تور لحظه آخری و مسافرت ، با کاهش هزینه ها قصد دارند تا تنها نسبت به جذب مخاطبین خود اقدام نمایند .

یعنی دلیل اصلی ارزان تر بودن تور لحظه آخری کشور های مختلف مانندتور لحظه آخری چین  کمبود ظرفیت مسافرین میباشد .

نقاط دیدنی که در تور لحظه آخری چین شاهد آن ها خواهید بود :

 از جمله مهمترین نقاط و اماکن دیدنی که شما عزیزان با ثبت نام برای تور لحظه آخری چین شاهد آنها خواهید بود به عنوان مثال میتوان به : دیوار چین ، شهر ممنوعه ، فضاهای سبز و پارک دیدنی المپیک ، میدان دیدنی و پربازدید تیان آن من و …………. اشاره نمود .

امید است که تور لحظه آخری چین مورد پسند شما عزیزان قرار گرفته باشد و توانسته باشید نهایت استفاده را از تور لحظه آخریچین نموده باشید .

لحظات خوب و دلنشینی را برایتان در تور لحظه آخری چین آرزومندیم .


کلمات کلیدی : تور لحظه آخری چین، چین

<      1   2   3   4   5   >>   >
لینک ها
صفحات دیگر
آرشیو یادداشت‌ها
لینک‌های روزانه
پوندها
درب اتوماتیک
دستگاه چاپ سیلک
دوربین مدار بسته
کفپوش ورزشی
هدیه تبلیغاتی
ترجمه ناتی
تحصیل در اتریش
کفسابی
چمن مصنوعی فوتبال
تین کلاینت
کرکره برقی
درمان دیسک
لیبل
رول
چمن مصنوعی فوتسال
زنان و زایمان
لامپهای LED
چراغ های سقفی
تعمیر دستگاه کپی
چمن مصنوعی ورزشگاه
درب سکشنال
دوربین مدار بسته
جراح زنان و زایمان
کفسابی
چراغ های پارکی
مهاجرت به استرالیا
اجاره انبار در تهران
فروش اتوماتیک کالا
خدمات حسابداری
چمن مصنوعی
تور لحظه آخری
دستگاه فروش اتوماتیک کالا
آموزش حسابداری
در اتوماتیک
انجام پایان نامه ارشد
نرم افزار هلو
بهینه سازی سایت
سئو سایت
سئو
خرید کتاب
خرید اینترنتی کتاب
هدیه تبلیغاتی
هدایای تبلیغاتی
آیلتس
اجاره انبار در تهران
اجاره انبار در تهران
دستگاه تاتو
دستگاه میکروپیگمنتیشن
iptv
تحصیل در آلمان
تحصیل در ایتالیا
تحصیل در آمریکا
تحصیل در کانادا
تحصیل در سوئد
بطری جار
ظروف آرایشی و بهداشتی
خدمات حسابداری
نرم افزار هلو
ظروف جار
ساخت قالب
تولید پت
قالبسازی پت
گالن پلاستیکی
ظروف بادی
ظروف پلی اتیلن
بطری ادویه
پت ادویه
ساختمان پیش ساخته
مهاجرت استرالیا
ویزای استرالیا
اقامت استرالیا
درب بطری
پریفرم
ظروف پت
بطری پت
بطری pet
تولید بطری
اعزام دانشجو به اتریش
فروشگاه آنلاین
ریش تراش برقی
دوربین مداربسته داهوا
دوربین مداربسته dahua
جوان سازی
ماشین الات معدنی دست دوم
مولد گاز سوز
دیزل ژنراتور
آموزش کاشت ناخن
سنگسابی
تانک ازت
میکروسکوب
نماشویی
دستگاه کپی
کپی شارپ استوک
کپی توشیبا استوک
بهترین دستگاه کپی رنگی
دستگاه کپی سیاه و سفید
بیزهاب
مواد مصرفی کپی
ترازو آزمایشگاهی
کرایو اسپری نیتروژن
پیکاپ پاسپورت
پیکاپ ویزا کانادا
پیکاپ پاسپورت کانادا
ویزای کانادا
ویزای شینگن
law office in iran
ویزای کانادا
ویزای شینگن
سئو سایت
دستگاه چاپ بنر
دستگاه بنر
رول 8 سانت
ریبون لیبل
ریبون تاریخ زن
فروش رول حرارتی
خرید رول حرارتی
ریبون وکس رزین
ریبون رزین
ریبون وکس
رول حرارتی
لیبل پشت برچسب دار
ساخت مهر فوری در سعادت آباد
چاپ بنر در سعادت آباد
کفسابی
نماشویی
تحصیل در ترکیه
ویزای تحصیلی نروژ
ویزای تحصیلی کانادا
ویزای تحصیلی آمریکا
ویزای تحصیلی در چک
چاپ فلکس
شستشوی نما
نماشویی با طناب
ویزای شینگن
تین کلاینت
مینی پیسی
خدمات امنیت شبکه
خدمات امنیت شبکه
تجیزات پسیو شبکه
پسیو شبکه
فروش سرور اچ پی

فایروال سایبروم
طراحی دیتاسنتر
سوئیچ cisco
دیش وایرلس
راه اندازی شبکه
خدمات پشتیبانی شبکه
فروش qnap
انجمن ای ال اس ایران
دستگاه بای پپ
دستگاه رسمد
ونتیلاتور تنفسی
دستگاه اکسیژن ساز
آمبولانس خصوصی
آمبولانس خصوصی تهران
آمبولانس
آمبولانس خصوصی
آمبولانس خصوصی تهران
آمبولانس
افزایش رتبه گوگل
بهبود رتبه الکسا
تولید محتوا
سئو سایت در تهران
لیبل چاپی
چاپ برچسب
ترازوی آزمایشگاهی
تانک ازت
میکروسکوپ بیولوژی
میکروسکوپ پلاریزان
ph متر
رفراکتومتر
پمپ خلا
موسسه حسابداری
خدمات مالی
نیازمندی های صنعت ساختمان
درب اتوماتیک
درب ضد حریق
آنتن مرکزی
درب ضد سرقت
درج آگهی رایگان فارسی
درج آگهی رایگان فارسی
درج آگهی رایگان انگلیسی
پذیرش بنر
استخدام و جویای کار
خرید املاک مسکونی ، اداری و تجاری
خدمات سیر و سفر
درج آگهی رایگان فارسی
درج آگهی رایگان انگلیسی
پذیرش بنر
استخدام و جویای کار
خرید املاک مسکونی ، اداری و تجاری
خدمات سیر و سفر
سرج ارستر
نحوه انتخاب سرج ارستر
قیمت سرج ارستر
سرج ارستر OBO
نمایندگی OBO
نصب صاعقه گیر
طراحی صاعقه گیر
صاعقه گیر الکترونیکی
بازرسی سیستم ارتینگ
ارتینگ ساختمان